IJsselhopper – Brummen – Bronkhorst – Brummen

Rijssen, 6 juli 2023

Vandaag hebben monica en ik gewandeld in Brummen en Bronkhorst. Pontje ertussen. Was geweldig wandelweer. Met de trein naar Brummen gezoefd en daar de stad bekeken. Daarna met het pontje over de IJssel naar Bronkhorst gevaren… Rondje daar gedaan. Was zo gaaf. Pontje terug en via het Jodenpad teruggelopen naar het station. Mooi toch dat Joden via dit pad naar de synagoge liepen. Dat pad liepen wij ook. Vond ik wel heel bijzonder…

Werden 15 kilometers. Mooie kilometers. Love rivieren. Als klein jongetje woonde ik vlakbij de Waal. Zat daar uren op een krib….het gezoem van boten hoorde ik elke dag. In bed maar vooral op zo’n krib. Zat ik elke dag…. Van mijn 10e tot mijn 16e. Daarna verhuisden we naar Rijssen….

Plaats een reactie